- - Reisverslag uit Fizi, Congo, Democratische Republiek v van Daniëla Groot - WaarBenJij.nu - - Reisverslag uit Fizi, Congo, Democratische Republiek v van Daniëla Groot - WaarBenJij.nu

Door: ikkuh

Blijf op de hoogte en volg Daniëla

16 Mei 2014 | Congo, Democratische Republiek v, Fizi

Vandaag zijn we naar de markt geweest.
We kregen de geld waar we zoveel mogelijk spullen mee mochten kopen.
Eerst bedacht ik dat ik het zou houden, zodat ik dat geld iig binnen had.
Maar toen hoorde ik dat het team die het meest gekocht had veel geld kreeg.
Dus toen besloot ik om toch maar mn best te doen om zoveel mogelijk spullen te kopen.
Wat heel frustrerend was, is dat als ik iets wilde kopen, wilden ze het geld niet aannemen en mocht ik het ook niet meenemen.
Terwijl ze eerst zeiden dat ik het mocht kopen.
Ik snapte er niks meer van en het maakte me echt boos.

Later hoorden we dat ze pas iets verkochten als je van elkaar wist hoe het met elkaar gaat en je oogcontact en lichamelijk contact hebt gehad. Bijvoorbeeld een hand gegeven.

Echt raar. En flauw dat ze dat niet van te voren hadden verteld.
Niemand had dus geld verdient vandaag.