Eerste verslag - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Daniëla Groot - WaarBenJij.nu Eerste verslag - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Daniëla Groot - WaarBenJij.nu

Eerste verslag

Door: Daniëla

Blijf op de hoogte en volg Daniëla

28 Maart 2014 | Nederland, Almere Stad

Ik ben Daniëla de Groot. 18 jaar, bijna 19. :)
Ik kom uit Almere. Op dit moment ben ik in behandeling bij een forensisch kliniek. Daar wil ik het verder liever niet over hebben.

Ik ga gratis op reis met Jet van Klaveren :) :) en nog meer mensen die ik niet ken. We weten nog niet waar we heen gaan, maar het lijkt me wel lachen.
Ik hoop wel dat we naar een warme plek gaan en dat we niet veel hoeven te doen.

Deze reis hoop ik mezelf een beetje beter te leren kennen, want soms snap ik niet zoveel van mezelf. Maar ik hoop vooral een leuke tijd te hebben.

Ik heb er zin in! :)

  • 28 Maart 2014 - 13:38

    Jet Van Klaveren:

    Hoi Daniella,

    Leuk dat je meegaat.
    Tip: neem zonnebrand mee!

Tags: P1C, A2

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

Daniëla

Genieten van het leven!

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 3334

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 31 December 2014

Verleg je grenzen

Landen bezocht: